VYSOKÉ TATRY. Návštevníci Tatier budú môcť zhodnotiť tamojšie služby a upozorniť na prípadné nedostatky prostredníctvom internetu alebo mobilnej aplikácie Staffino.
Ako informovala hovorkyňa spoločnosti Tatry Mountain Resorts Zuzana Fabianová, do projektu sa zapojili tatranské hotely, reštaurácie i obchody.
Cieľom spätnej väzby je podľa jej slov zistiť, kde je v Tatrách najlepší zákaznícky servis.
Výhodou hodnotení poslaných cez Staffino je, že všetky podnety sú zozbierané na jednom mieste.
Manažéri prevádzok potom vedia priamo reagovať na pozitívne aj negatívne komentáre, a ak je na prevádzke problém, bezodkladne ho riešia.
Hodnotili už tisíce Slovákov
Doteraz cez spomínaný systém hodnotilo kvalitu služieb a zákazníckeho servisu už takmer 10-tisíc Slovákov.
Poslali zatiaľ vyše 23-tisíc pochvál alebo pripomienok na úroveň rôznych prevádzok a inštitúcií, či prístup konkrétnych zamestnancov, ktorí sa im venovali alebo ich obsluhovali.
Spoluzakladateľka Staffino Katarína Klinková je presvedčená o tom, že hodnotiaca referencia je nástrojom, ako na niečo upozorniť manažérov a je zrkadlom firemnej kultúry.
„Ak sa nám služby páčia, nenechávame si tento pocit len pre seba, ale chceme sa s ním podeliť a rovnako aj upriamiť pozornosť na to, že na prevádzke je výnimočný človek, ktorého je hodné odmeniť. Staffino vytvára platformu pre aktívnu komunikáciu medzi zákazníkom a obsluhou a medzi personálom a manažmentom. Povie nám, ako sa človek v danej prevádzke cíti,“ uviedla.
Klienti môžu vyjadriť svoj názor na služby v reštauračných zariadeniach vo Vysokých a Nízkych Tatrách, v deviatich hoteloch, v športových obchodoch i v liptovskom akvaparku.
[content type="fb" stype="fanpage" url="https://www.facebook.com/pages/Vysok%C3%A9-Tatry-na-Facebooku/342066954819"][/content]
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.