Na zničené chodníky a cesty, neporiadok v uliciach mesta a ďalšie nedostatky upozorňovali Novovešťania vo svojich podnetoch posielanom na portál Odkazprestarostu.sk. Za vyše rok a pol sa podarilo mestu vyriešiť vyše 50 problémov.
SPIŠSKÁ NOVÁ VES. Portál Odkazprestarostu.sk je prístupný verejnosti od novembra 2012.
Obyvatelia naň zasielali svoje pripomienky týkajúce sa života v meste. Portál je dobre fungujúcou súčasťou komunikácie samosprávy s obyvateľmi aj v ďalších mestách a obciach na Slovensku.
Okrem riešenia návrhov podaných všímavými občanmi pomáha portál zorientovať sa v kompetenciách samosprávy.
Mesto stanovuje priority
„Pre nás je portál Odkaz pre starostu prínosom hlavne pri upozornení na drobné nedostatky, ktoré je možné takmer okamžite odstrániť. Inak je to v prípade požiadaviek, ktoré si vyžadujú vyšší objem finančných prostriedkov. Mesto každoročne v rámci svojho rozpočtu stanovuje priority, ktoré budú v danom kalendárnom roku financované. Nevyhnutnými pri ich stanovení sú i mestské výbory, ktorým v súčasnosti predkladáme aj podnety z tohto. Tie následne posúdia ich dôležitosť, prípadne ich zaradenie medzi prioritné požiadavky“, vyjadril sa primátor mesta Ján Volný (Smer).
Mestu sa podarilo osadiť odpadkové koše, či upratať verejné priestranstvo. Postupne v meste podľa závažnosti opravujú zničené chodníky a cesty.
Autor: ešl
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.