sa už neraz stali svedkami, či účastníkmi dopravných nehôd na komunikácii Pod Táborom. Rovnaké želanie má aj primátor mesta Prešov Milan Benč, hoci netajil, že cíti aj istý tlak verejnosti.
Stavba financovaná zo štátnych zdrojov, hoci pôvodne do nej plánovalo investovať mesto, totiž postupovala nádejne rýchlo a napodiv aj podľa harmonogramu. Kedysi vlani na jeseň sa práce na dostavbe chodníka pre cyklistov aj chodcov, nehovoriac o signalizácii a dopravnom značení takmer zastavili. Sekčovčanov však lákala až tak, že kým cez ňu nemohli jazdiť autami, skúšali to aspoň na kolieskových korčuliach, bicykloch a neraz si cez ňu krátili trasu do centra mesta aj chodci.
"Dal som pokyn, aby dopravná komisia prehodnotila situáciu na ceste Pod Táborom. Krajský úrad, odbor dopravy síce vydal čiastočné kolaudačné rozhodnutie na komunikáciu K4, ale k úplnému chýba ešte svetelná signalizácia a chodníky. Investor však z rozpočtu dostane prostriedky až tento rok a so signalizáciou sa ráta až v lete tohto roku. Chcem zvolať stretnutie kompetentných a pokúsiť sa, aby sa čiastočný prejazd cez novú cestu umožnil už v marci aj bez signalizácie," povedal nám primátor. Podľa jeho slov dôvodom je najmä odťaženie terajšej frekventovanej trasy Pod Táborom, ale konečné riešenie závisí od odborných stanovísk.
Autor: ak
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.