nepáči dlhé postávanie v radoch. "Situácia sa opakuje mesiac čo mesiac. Vedenie pošty by malo nájsť riešenie, ako tento problém vyriešiť," rozčúlil sa v redakcii Spišského denníka KORZÁR nespokojný Novovešťan.
Pobúrilo ho aj to, že nie všetky peňažné priehradky sú na hlavnej pošte otvorené, hoci pri susedných okienkach je nával ľudí. "Zo štyroch okienok fungujú poväčšine dve. Nerozumiem, načo potom bola budova rekonštruovaná, keď služby nie sú na patričnej úrovni," dodal na margo štátneho podniku Novovešťan.
Stredisko poštovej prevádzky v Poprade (SPP) zaujalo k tejto sťažnosti zaujímavé stanovisko. "Je nám ľúto, že v čase výplaty dávok ste sa stretli s dlhou čakacou dobou pri peňažných priehradkách na Pošte 1. Všetky tieto služby však poskytujú aj Pošty 3, 4 a 5 v Spišskej Novej Vsi, preto je vecou používateľov našich služieb, ktorú z týchto pôšt, a v ktorom čase navštívia."
Jednoducho povedané, ak Novovešťan nie je spokojný so službami na pošte v centre mesta, môžu predsa merať cestu na ďalšiu poštu. "Poberatelia sociálnych dávok sú pri peňažných priehradkách obslúžení ako iní zákazníci. Výplata dávky totiž patrí tiež k peňažným službám," vysvetlil v stanovisku Ing. Milan Šmehýl z SPP z Popradu.
Inak povedané, pošta nemôže ovplyvniť skladbu a počet ľudí, ktorí využívajú ich služby. V Spišskej Novej Vsi vyplatia v dňoch od 18. do 27. v každom mesiaci 6-tisíc sociálnych dávok.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.