tlačovej konferencii.
"Mal by to byť investor, ktorý vstupuje na dlhšiu dobu. To je pre nás podstatné. Nie je nevyhnutné, aby to bol pivovarnícky partner," prezradil zástupca majiteľov Ladislav Lazár. Záujem zahraničia je s najväčšou pravdepodobnosťou reakciou na zmeny, ktorými pivovar za posledné roky prešiel. Okrem reštrukturalizácie podniku, vlastníckych zmien a rozšírenia portfólia produktov, došlo aj k zmene obchodného mena spoločnosti.
"V rámci zefektívnenia výroby sme museli pristúpiť aj k redukcii počtu pracovníkov. Z približne sto dvadsiatich ich tu teraz pracuje deväťdesiatšesť," informoval nás o nepopulárnych opatreniach generálny riaditeľ spoločnosti Pavol Bekeš.
"Našou ambíciou je zvyšovať výrobu akvizíciou na slovenskom trhu. Zo silne regionálneho základu však plánujeme prejsť na celoslovenský predaj. Kapacitne to nie je problém," prezradil budúce smerovanie podniku vedúci obchodného úseku Rastislav Haščák.
Pivovar je podľa predstavenstva v súčasnosti schopný zásobiť desať percent slovenského trhu.
Okrem toho rokujú popradskí pivovarníci o predaji piva aj s odberateľmi v Taliansku, Veľkej Británii, Kanade a Ukrajine.
Autor: pet
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.