Tie síce ešte bude v júli schvaľovať valné zhromaždenie, ale základné údaje sú známe už teraz.
Počas posledného finančného roka, ktorý skončil v marci 2006, sa Pivovaru Šariš podarilo udržať svoj podiel na trhu a zvýšiť tržby z predaja o 17 percent. Tým dosiahol tržby 2,2 miliardy korún. Objem predaja sa znížil o 3 percentá na 1 238 551 hektolitrov, pričom celkový pokles slovenského trhu s pivom predstavoval za rovnaké obdobie 4 percentá. Pivovar zaznamenal stratu vo výške 19 miliónov korún, ktorá bola ovplyvnená zvýšenými investíciami a náročnými podmienkami na slovenskom trhu s pivom. Celkové investície predstavovali 162 miliónov korún
"Napriek tejto situácii sa Pivovaru Šariš podarilo opäť zvýšiť podiel na trhu prostredníctvom inovácií a investícií do značiek," uviedol situáciu generálny riaditeľ Pivovaru Šariš, a. s. Imrich Havriš.
V súčasnosti zamestnáva táto spoločnosť 550 pracovníkov.
Autor: ak
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.