účet, reagovali aj ďalší naši čitatelia. Medzi nimi aj učiteľ na dôchodku Viliam Burdelák (na snímke) z Prešova. Ten sa rozhodol dokonca podať na polícii trestné oznámenie na neznámeho páchateľa.
"Keď som prevzal telefonát, ani som tým slovám o výhre vo výške 45-tisíc korún nevenoval veľkú pozornosť. Príjemný ženský ma vyzýval, aby som zavolal na číslo 0900 a už neviem aké. Zavolal som, ale len preto, aby som im povedal, čo si myslím o klamaní ľudí. Celé to trvalo možno 3 minúty, ale keď prišla faktúra, zistil som, že som vraj volal 7 minút za 590 korún. To sa ma dotklo," povedal nám o svojej skúsenosti. Chcel faktúru reklamovať, ale v centre T-Comu mu povedali, že to nie je možné. "Povedali mi, že to nie je ich služba a ak aj vydávajú iným spoločnostiam povolenie na komunikačné spojenie, nenesú zodpovednosť za ich konanie," pokračoval V. Burdelák (na snímke).
Medzitým počul aj od iných ľudí o podobnej skúsenosti a ich účty boli aj 2-tisícové, čo rozpočty rodín dôchodcov výrazne ochudobnili. Vie to z vlastnej skúsenosti. "Viete, som chorý človek. Poplatky a lieky ma stoja väčšinu dôchodku a na život mi na mesiac ostáva 3-tisíc korún. Keď sa niečo také stane, je to viac ako nepríjemné. Najviac ma mrzí to, že som na dôchodok odchádzal po 41 rokoch s pocitom svedomito vykonanej práce a potom ma niekto takto oklame. Myslím, že sa zamerali práve na starých ľudí, mali by sa brániť a podať trestné oznámenie," dodal.
Podľa dostupných informácií spoločnosť, ktorá prostredníctvom zvukového záznamu oznamuje ľuďom, že sa stali výhercami je francúzska spoločnosť so sídlom na Zámockej ulici v Bratislave. Na opakovaný telefonický kontakt sa nám však zakaždým ozval len záznamník.
Autor: ak
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.