kampaň. V rámci nej vyšlo do ulíc mesta viac ako 150 detí zo základných a stredných škôl.
PREŠOV. Od začiatku mája po centre Prešova chodia hliadky 12-ročných detí a stredoškolákov v červených, zelených, žltých a modrých tričkách označených symbolom kandidatúry - štyrmi opálmi.
"Robia informačnú kampaň o kandidatúre Prešova na Európske hlavné mesto kultúry postavenú na osobnom kontakte. Chceme nielen zvýšiť povedomie o kandidatúre, ale tiež motivovať ľudí k aktívnej spoluúčasti a tvorivosti," uviedla členka prípravného výboru organizačného tímu Zuzana Poklembová.
2013 dobrovoľníkov
Ako príklad uviedla, že počas informovania o pilieri Otvorená myseľ mali dobrovoľníci k dispozícii vozíky pre telesne postihnutých: "Okoloidúci si mohli skúsiť pocity vozičkára a zároveň overiť, ako to vyzerá s bezbariérovosťou v meste."
Ďalším zámerom organizátorov je do roku 2013 zapojiť do kampane 2013 dobrovoľníkov.
Autor: meš
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.