Korzár logo Korzár Spiš a Gemer

Kanceláriu prvého kontaktu občania ocenili

Kancelária prvého kontaktu Mestského úradu v Prešove urobila medzi klientmi prvý miniprieskum, ako sú občania spokojní s ich službami. PREŠOV.

Kancelária prvého kontaktu Mestského úradu v Prešove urobila medzi klientmi prvý miniprieskum, ako sú občania spokojní s ich službami.

PREŠOV. Pracovníci kancelárie rozdali 150 anketových lístkov, z ktorých sa vrátilo 139 vyplnených. Respondenti mohli vyjadriť svoj názor na poskytované služby, známkovať prístup a ochotu zamestnancov, rýchlosť a operatívnosť vybavovania požiadaviek a mohli reagovať vlastnými návrhmi na rozšírenie služieb. Kvalitu a úroveň poskytovaných služieb hodnotilo na jednotku 87 % respondentov, dvojkou by ju oznámkovalo 13 % opýtaných. Odborné vedomosti zo strany zamestnancov hodnotilo na jednotku takmer 93 % oslovených. Vyše 80 % z nich hodnotí rýchlosť a operatívnosť vybavenia požiadaviek klientov ako výborné.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Chcú automat a diskrétnosť

Z ankety ďalej vyplýva, že návštevníci kancelárie prvého kontaktu by v budove privítali automat na teplé nápoje, padli tiež požiadavky na vytvorenie diskrétnej konzultačnej miestnosti. Ďalší klienti by chceli prehľadnejší vyvolávací systém. Podľa reakcií občania potrebujú viac miest na sedenie a privítali by tiež väčší počet písacích pultov. "Tieto podnety neostanú bez povšimnutia radnice. Mnohé sú inšpiratívne a veľmi zaujímavé. Teší nás pozitívne hodnotenie našej práce a získané námety premietneme do ďalšej činnosti kancelárie," reagovala na výsledky ankety vedúca odboru služieb občanom Ľudmila Halečková. Podľa jej slov kancelária prvého kontaktu je otvorená klientom aj ich názorom. V prieskumoch budú pokračovať aj v ďalšom období. Kanceláriu prvého kontaktu otvorili v marci 2008 v zrekonštruovaných priestoroch na Jarkovej ulici. Organizačne patrí pod odbor služieb občanov, kde pracuje 18 zamestnancov. Priamo v kancelárii prvého kontaktu zamestnanci zastupujú 12 pracovísk. Občania si tu na jednom mieste môžu vybaviť všetky žiadosti, za ktorými museli doteraz chodiť na jednotlivé odbory, k dispozícii majú potrebné tlačivá. Nemusia chodiť do pokladne, môžu si tu zaplatiť správne poplatky. Stránkové dni sú každý deň, pracovníkov úradu tu nájdu aj počas obeda.

Najčítanejšie na Spiš, Gemer Korzár

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 888
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 414
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 147
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 264
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 3 577
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 069
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 918
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 615
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Minúta Video
SkryťZatvoriť reklamu