Opaľovanie v rade na lístky, osvieženie v dopravnej zápche, tieň pod toboganom, kúpanie v chlórovanej polievke z cudzích detí a džúsu za tri eurá, čo mali pred pol hodinou. Aj tieto výroky odznievajú v kritizovanej kampani krajskej organizácie cestovného ruchu Košického samosprávneho kraja. Odborníčka na PR a marketing Blažena Ambróz Sedrovičová, managing director z marketingovej agentúry PS:Digital, má na to iný pohľad. Východniarka hovorí, že ak chcete dostať západniara na východ, musí si destináciu naozaj všimnúť. A to sa podľa nej stalo.
Čo vám ako prvé napadlo po pozretí videí propagujúcich košický región?
Keď som ich uvidela, povedala som si, že je to konečne zaujímavá destinačná kampaň.
Vysvetlím aj prečo. Slovensko je krásne, o tom nie je pochýb, avšak všetky tie videá krásnych hôr, kopcov, krajiny či dreveničiek sú už trochu „nudné”. Všade sa ukazuje to isté.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.