POPRAD. Staronový primátor Popradu Anton Danko (nez.) investoval do volebnej kampane vlastných 9 500 eur.
Reklamná kampaň na bilbordoch, na internete, výroba reklamných brožúr a inzercia v novinách ho vyšla na 7 472,24 eura. Občerstvenie ho počas volebnej kampane stálo 381,60 eura.
Celkovo do kampane z vlastného vrecka investoval 8 545,24 eur. Aktuálny stav na účte je ešte 949,76 eura.
Beljajev minul 63-tisíc
Alexej Beljajev (nez.) si pri volebnej kampani siahol do vrecka hlbšie.
Známy podnikateľ financoval volebnú kampaň rovnako z vlastných peňazí.
Na svoj transparentný účet na začiatok vložil 70-tisíc eur.
Najväčšou položkou bol prenájom a tlač bigbordov – 26 953,20 eura.
Ďalších 35 858,35 eura investoval do výroby reklám, inzercie, reklamného poradenstva, tlače novín, pozvánok, samolepiek, fotenia, prenájmu a tlače citylightov.
Na účte mu zatiaľ ostáva 7 179,45 eur.
Wzoš dal viac ako 14-tisíc
Igor Wzoš (nez.), exzástupca odchádzajúceho primátora Jozefa Švagerka, vložil na svoj transparentný účet 15-tisíc eur z vlastného vrecka.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy z celého spišského a gemerského regiónu nájdete na Korzári Spiš a Gemer.